Det å arrangere bilder og tekst for å kommunisere et budskap skaper god forståelse for hva man ønsker å si.
bøker, bokomslag, aviser, tidsskrifter, magasiner, foldere, annonser, nettsider skilt, emballasje, profiler for bedrifter, design av logoer og mye mer.
Når jeg jobber med grafisk design er vi en formidler av et budskap mellom flere parter – en oppdragsgiver og mottageren av budskapet. For at budskapet til oppdragsgiver skal nå frem på best mulig måte, kreves det kunnskap og innsikt i hvordan man effektivt sammenstiller bilder, tekst, profil og grafiske elementer til en helhet som får frem hva du vil si.
bøker, bokomslag, aviser, tidsskrifter, magasiner, foldere, annonser, nettsider skilt, emballasje, profiler for bedrifter, design av logoer og mye mer.
Når jeg jobber med grafisk design er vi en formidler av et budskap mellom flere parter – en oppdragsgiver og mottageren av budskapet. For at budskapet til oppdragsgiver skal nå frem på best mulig måte, kreves det kunnskap og innsikt i hvordan man effektivt sammenstiller bilder, tekst, profil og grafiske elementer til en helhet som får frem hva du vil si.